The night and the jeans.


Look what i've done with my jeans.

Tja. Igår var det förfest hemma hos R och dit drog jag me Noemi och Sandra.
Runt tolv drog vi vidare till en urmysig lägenhet inne i stan och chillade där med några.

Efter kl 03 drog jag tillbaka till stället vi förfestade på och träffade Mate igen. Så blev det att man somnade där och kom hem runt kl 13 idag efter en sen frukost med killarna. Nu har Mate åkt hem om vi kommer inte ses på två år eftersom hon ska jobba utomlands.

Nu är jag nyduschad, har skumma blåmärken och ska dra och äta ute när som.
PEACE.

Kommentarer
Postat av: becca

Sv: jobbar och står i.. Slutar 22 ikv och sen jobbar jag imorgon oxå sen ledig tisdag :D några planer för morgon dagen? :)

2010-12-26 @ 17:52:23
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Superblogs

Hej ville bara tipsa dig om ett sätt att få fler besökare till sin blogg, regga din blogg på superbloggs topplista så att fler hittar till just din blogg...

2010-12-26 @ 19:29:41
URL: http://superblogs.topplista.com

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0