NGtv.


Kommentarer
Postat av: liindblaads

haha jaa ibland kan de vara jobbigt :P



haha jag har inte direkt bytt, men jag fick hem en paket från simple smile med, så tänkte ja att jag tar slut på den först, eftersom det va minst i den :P

2010-12-22 @ 21:57:02
URL: http://liindblaads.se
Postat av: Justina

sv: jag har tvättbar klädsel på min soffa så det är ingen större fara :) Men det blir inte smutsig speciellt snabbt, inte märkbart iallafall. Fast jag ska nog byta ut både mattan och soffan till mörkare sen ändå :)

2010-12-23 @ 08:50:51
URL: http://justinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0