My make-up.



- Tja! Sjuka Becka här igen. Fett förkyld... Har inte känt mig så förkyld på länge.
Hur som. Några har frågat hur jag brukar sminka mig. Så här har ni en bild på den vanligaste jag brukar köra på.

Använder concealer på vissa ställen som behövs, lite solpuder, 2-3 olika ögonskuggor och skuggar ihop dem. Sedan har jag eyeliner ibland och självklart ögonbrynspennan. Ibland använder jag även mascara och har precis börjat använda en tunn foundation. Så fort kylan och snön i halmstad så åkte den på då luften är så torr och gör huden tråkig och matt.

Kommentarer
Postat av: R

Jättesnygg sminkning, jag gillar metalliska färger! Jobbigt att du håller på att bli förkyld, hoppas att du snart mår bättre.



Kram

2010-12-02 @ 12:48:44
URL: http://thenightslight.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Så lite så! tack, fast det är förjävla jobbigt att ha rött hår.. det åker ur och blir rosa hela tiden, så nu får det vara brunett ett tag.

2010-12-02 @ 19:00:17
URL: http://mikaelawesome.bubbleroom.se/
Postat av: Anonym

näämen!!.. duuu som inte använder smink? :O nu förstår jag inte? ..

2010-12-03 @ 18:15:54

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0