Igår vad det en mycket fin kväll, blir det en finare dag?



- Tja igen. Igår blev man bjuden på middag och dessert på New Shang Hai (stavning?). Det blev en mysig och lååång middag, över två timmar för att vara exakt, hehe. Jag, Eve, Siri, Sara och Annie käkade. Yäääpp. Sen drog vi hem till mig, spelade Guitar Hero, kollade IDOL, sjöng Sing Star och drack vin. Förutom jag som festade till det med min dagliga dos av min medicin.

Idag känner jag för att ta min till finfina Göteborg och försöka träffa några nära och kära samt köpa lite julklappar. Men uppdate kommer senare.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

sov sött =)

2010-12-11 @ 23:52:19
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥

Bloggen är inte till för att bara jag ska sprida mitt ord :) sprid även ditt!

Eller varför inte kom in och ställ en fråga i frågestunden nu när bloggen är nyöppnad och allt! :')

popssR'

2010-12-12 @ 01:52:43
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

sv; detsamma sötnos!

2010-12-12 @ 15:05:23
URL: http://kimiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0