Går efter tatueringens betydelse.



- Min klänning från Nelly.se kom igår. Dock var den för stor...
Ber mamma sy in den lite så får vi hoppas på att det blir bra.


Har fotograferat massa egobilder nu, haha. Det var ett tag sedan så nu fick det bli en omgång.
Är mycket gladare nu de senaste dagarna än vad jag varit sen hösten var igång.

Har många drömmar och vissa säger att jag drömmer för mycket. Men som min tatuerade stjärna säger, sträva upp mot de finaste, mot drömmen. Och det är exakt vad jag tänker göra. Små steg men jag vill inte bara ha drömmar. Jag ska göra de till verklighet. Och är ett eller två steg närmare ''Första drömmen''.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Julia<3

sv. varsågod (:

vad ska du göra på nyåret?

2010-12-29 @ 22:19:27
URL: http://gommianka.blogg.se/
Postat av: LIENE

Hoppas klänningen blir bra efter den sytts in:) håller tummarna!

Drömmar är ju till för att förverkligas.

2010-12-30 @ 10:58:41
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0