Avslutning, Idol-träff, vänner, stan -check!



- ÄNTLIGEN! Nu har jag äntligen jullov och än sålänge har det börjat mycket bra.
Klockan är inte ens tre och jag har hunnit med en hel del tycker jag.

Först var det julfika med klassen i fotostudion. Sedan gick jag och fotograferade på julshowen. Efter det drog jag bakom kulisserna och snackade lite med Idol Linnea som hade uppträtt under julshowen. En stund senare drog vi ut och tog lite bilder och planerade en intervju. Hur härlig som helst är hon.

Efter att jag sagt hejdå till Linnea tog jag bussen till stan med Kevin och kollade lite kläder.
Sedan kom Alicia in till stan. Även hon har också varit med i årets Idol. Har inte träffat henne sen hon varit med i Idol så det var jättekul att ses igen och snacka massa över en fika. Körde en kort intervju med henne och tog lite bilder till tidningen och när hon skulle iväg till jobbet träffade jag Daniella och Tilda en stund och sprang runt i affärer.

Nu har jag kommit hem och ska käka lite och njuta av ledigheten.
PEACE.

Kommentarer
Postat av: Alina

tack=) allt bra idag då? =)

2010-12-17 @ 14:55:25
URL: http://alinah.se
Postat av: LIENE

Så tidigt med jullov:O men kul!

2010-12-17 @ 16:27:31
URL: http://lienesblogg.blogg.se/
Postat av: liindblaads

häärligt att ni fick träffa Linnea :D

Vilken skola gick du på ?

2010-12-17 @ 18:00:48
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0