W h a t E v e r .



- Detta är mina nya favorit jeans. Cheap Monday, såklart. Deras jeans kostar inte mer än 400kr men jag hittade t.o.m. dessa på rean. Asbilligt blev det. Great!

Har varit på en så kallad föreläsning i över 1.5h, typ. En kille på 20år från Florida som är fotograf och designer visade sina verk. Skit skön snubbe med härligt afro. Önskar att jag hade lika grym engelska som honom. Tänk att vakna upp en dag och snacka exakt som en amerikan. Jag hade aldrig vågat somna om då.

Funderar på om jag orkar lägga på lite mascara nu när jag ska på Monki Magazine Party med Daniella en stund ikväll. Wow, vilket problem jag har va, haha. Svarta jeans, cheap monday-linne (givetvis CM igen) och en gammal rutig skjorta än dagens outfit. Svarta naglar, nitarmband, festivalarmband, lyckohalsbandet och egyptiska nyckelöronhängen sitter också på mig.
Orkar inte lägga upp någon outfit bild, så ni får ta och föreställa er det bästa av förklaringen.

Värst vad jag blivit skrivsugen den senaste veckan. Kanske för att jag inte orkar bry mig om vad andra tycker längre. Kanske för att det händer så mycket, för att det är så rörigt på senaste tiden. För att jag har så mycket att dela med mig av och kan bara nämna det ''lagliga''. What ever... Nu är jag trött, men det är för sent för kaffe.

Förbereder mig inför Daniellas kommande utrops-sms.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Nibby

sv: haha ;)

2010-08-25 @ 21:41:45
URL: http://nibby.blogg.se/
Postat av: toves träningsblogg

:)hej gumman!

Haft en bra dag ?

2010-08-25 @ 21:48:13
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/
Postat av: Maria Karlsson

Snygga jeans ;o

2010-08-25 @ 22:19:46
URL: http://shocker.blogg.se/
Postat av: Sussie Natalie

Riktigt snygga var dom. love the color

2010-08-27 @ 10:41:05
URL: http://hellosus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0