Last night was crap, can it change tonight?

Jag har mått skit de senaste dagarna. Det är därför jag inte uppdaterat så bra.
Men nu är jag ju här igen. Igår var det en fruktansvärd kväll/natt. Tror aldrig att jag gråtit så mycket i hela mitt liv, vad jag kan minnas. Ingen idé att ni frågar om vad som hänt, eftersom ja absolut inte tar sådana stora saker på min blogg.

Idag som jag länge. Till ca 12.00 och sedan tog jag en lång och varm dusch för att fräscha upp mig sen den jobbiga kvällen. Åt på BurgerKing vid halv två. Inte alls sugen på det, men man tackar ju inte nej om man blir bjuden. Äckligt var det som fan, så aldrig mera BurgerKing!
Nu sitter jag och lyssnar på hög och skitbra musik. Funderar på den kommande kvällen. Blir kanske att man drar till NollTreFem ikväll med några tjejkompisar och lyssnar på banden som spelar och kikar runt på invigningen. Det är ju två band som är mycket bra som ska spela ikväll. Ena bandet är Sleep Tight Mr White med fyra killar här ifrån Halmstad. Har gått i samma skola som alla de och går i samma med en eller två. Ska blir kul att höra de live. Det andra bandet/gruppen är Navid Modiri & Gudarna är en grupp med sju stycken härliga killar. Har set de live redan och en av medlemmarna i bandet är från Halmstad  (gick i samma skola för ett par år sedan) och resten av killarna är från underbara Göteborg. De har speciell musik med jag gillar de verkligen.




Ska lägga in lite nya bilder på datorn. Hörs senare!
Kram/ Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: nina

hej, allt bra med dig :)?

kram

2009-09-12 @ 17:06:49
URL: http://nwi.blogg.se/
Postat av: Hanna

tack så mycket, din vare ochså jätte fin :)

2009-09-12 @ 19:12:26
URL: http://hannachristinaa.blogg.se/
Postat av: Jazzy

Självklart skriver jag en kommentar till dig! ;) Häftig bakgrund du har! :D

2009-09-12 @ 19:57:45
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/
Postat av: chill

Sleep Tight Mr White - vilka är med i det bandet? =)

2009-09-14 @ 20:54:51
Postat av: Paparazzibecka

Svar till Chill: Medlemmarna i bandet var Rasmus Högdin, Johan Kegg, Adam Wallentin och Pontus Heijel, de alla gick ju på Hallägra som vi. (:

2009-09-14 @ 22:09:12
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0