cause we want it!

Snart ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig.
Jag har haft en jätte mysig söndagskväll med min så kallade ''granne'' Elina. Hon kom hem till mig vid halv åtta på kvällen och vi käkade glass samt kollade på tv. Det blev Top Model, Playa del Sol och annat roligt. Vi hade även ett långt och mycket roligt samtalsämne om både vårat bloggande och graviditet. Satt även och planerade våran ********* om ett år. Haha!

Stal bilden från Elinas blogg.   ;)

Nu ska jag gå och lägga mig.
Vi hörs i morgon på förmiddagen.

/R <3

Kommentarer
Postat av: elina

Haha åååh saxen :D

stockholm och .......... nästa år ;)

<3

2009-10-19 @ 00:54:03
URL: http://gucci-e.se
Postat av: Rofl

Tackar man tackar! xD

Jag kan säga att jag fyllde mer än 12, så jag är inte direkt någon plutt... längre! haha.

Jo, du har rätt. Men med de småå snälla kommentarerna, vill man liksom fortsätta blogga :D



Kram!

2009-10-19 @ 05:50:55
URL: http://delarnashistoria.blogg.se/
Postat av: Anonym

nice huh ;D nej jag har inte gjort något .



Vad händer i veckan ? :)

2009-10-19 @ 07:36:18
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0