15/12 Marocko!

Good Evneing!
Idag har jag varit på stan i Agadir för det mesta.  Det blåste jätte mycket och då kunde man inte vara på stranden eftersom att all sand blåste upp i ansiktet.
Jag, M & K gick till en affär som är omtyckt av just svenska turister. Den heter UNPRIX.
Svenskarna gillar den affären eftersom att man inte behöver förhandla och pruta. Alltså fasta priser var det som gällde.
Men guuud vad tråkigt, tyckte jag när reseledarna berättade det för mig.
Jag tycker att pruta och förhandla om priserna är en av höjdpunkterna när man är påen solresa!  Är jag ensam om det? ;) I UNPRIX köpte jag b.la en lite rund och söt smykes ask till mitt rum. Den var perfekt eftersom att den var guldfärgad med silver och brons detaljer. Jag har ju mest beige, guld och bruna nyjanser i mitt rum. Ett liiite minus var att jag inte köpte en större utan bara en liten. Men men ..
Vi var även på en restauramg som reseledarna rekomenderade till oss. Den hette Scampi och där fanns det även menu på svenska och andra skandinaviska språk. En aning dyrare givetvis bara för att den var liite scandinavisk. Jag tyckte att den var alldeles förlite kryddat i maten och en mycket speciell och konstig toalet.
Det var allt vad jag hade att dela ed mig av denna dagen.
/ paparazzibecka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0