14/12 MAROCKO!

Bonjour!
Idag var jag, mamma och Kristoffer på Souk och köpte en vattenpipa till mig!      ;D
Det var endel skumt folk där som jobbade i de små stånden. Många förföljde en och ville gå med en heela tiden så vi va tvugna att skälla ut endel flera gånger för att de skulle låta oss vara..
Det kom fram en gubbe och satte ett rosa klistermärke på min och mammas hand.
Sen la han på typ kamel bajs som var bränhett!
Varmt som fan, se sa han att vi var tvugna att ha på det i 5min.
Sen drog han av det och så här blev resultatet. Lite sepe att han bara la på sånt bajs ..


Kommentarer
Postat av: yass

guuud det påminner mig om tunisien !!

2009-10-08 @ 23:29:49
URL: http://yasminelabidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0