Videoinlägg

Hallo alla glada och galna!

Har fått både kommentarer och andra meddelanden om att ni vill att jag ska lägga in ett videoinlägg.
Har inte något bättre än detta just nu. MEN, kolla ändå!
Det är jag och min underbara och störda kompis Daniella.
Vi har ALTID damp minst 3 gånger när vi umgås, så för er som kan så håll er borta från oss om denna videon skrämmer er!
Videon är från onsdagen den 6/5 ganska ny.
Vi är självklart inte helt seriösa, men liite.  HAHA!!
Njuuut av videon.  ;D
OBS! Glöm inte att kommentera om ni vill ha flera video eller något annat.



Hot or Not? HAHA, du är BÄST Daniella. Jag älskar dig hjärtat!

Ha det bra.
KRAM / Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHA , ni är roligast HAHAHHAHAHA

så himla söta !

2009-05-11 @ 21:06:36
Postat av: Therése

Sv: Tack så mkt! :)



Haha roligt med videoinlägg ;)



Ha det bra kram!

2009-05-12 @ 08:17:19
URL: http://tessimjaou.blogg.se/
Postat av: Linnéa

HAHAH , ni är för jävlaiga roliiiga :D

hahah <3

2009-06-14 @ 15:05:03

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0