Plåtning!! 16/5

Plåtning!

Senad, Bekim och Pontus låt är klar!!
Låten kommer släppas Fre 16 maj.
Så är det tänkt om inget annat går fel.

*

Innan de släpper ut låten så kommer de plåtas och till det kommer de behöva tjejer.
Så är du tjej på 15+ i Halmstad och intreserad över att göra oss en tjänst och en rolig sak så är det bara att skriva på MSN, Bilddagboken @ paparazzibecka, mobil  eller komentera här givetvis! Så får ni mer information om tid o plats (om det finns lediga platser kvar)

Anmälan senast Fredagen den 16 maj (i morgon) kl 15.45 via internet och telefon.
Mobil: 0703708862

 
 Ha det bra!
KRAM/ Rebecka <3


Kommentarer
Postat av: daniella ELENVIK

tackar bajs :)

2009-05-14 @ 21:40:20
URL: http://elenvik.blogg.se/
Postat av: Tojjy Bui

du är 1 av de 5 som får gratis designen av miss little buui ^^ , congratz tror jag (aaa) skriv en kommentar till mig om vlka färgero ch hru du vill ha det. EXAKT, eller så kan du länka någon blogg sm du vill ha något liknand på, eller ge mig fria händer :D

2009-05-15 @ 19:46:20
URL: http://missbui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0