200509

Nu har man kommit hem från stan och FOCUS Park i Bydgoszcz
och sitter nu med en kaka/tårta  i våran lägenhet en kvart från stan.
Finns integ godare än polska kokor ska ni veta. Tror nog att jag tagit min tredje bit.
Manna är äntligen  färdig i badrummet och jag ska hoppa in i duschen och slappna av och njuta i en kvart under kokhet vatten. 

Det fick bli ett ovanligt kort inläg idag eftersom jag har onti huvudet och ont om tid.

 
Här får ni se en bild på min kärlek!
Hoppin i duschen nu. Ha en fortsat bra kväll alla läsare!
KRAM/ Rebecka <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjäna pengar på din blogg!

http://www.bloggsms.se/?t=794

2009-05-23 @ 02:02:37

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0