160509

Nu ligger jag i sängen helt utmattad efter en stressig dag.
Först var jag i skolan. Där hade vi Rock Show och jag vad ganska nervös inför våt uppträdande. (Jag sjöng och spelade tamburin.)
Jag fick stressa hem från skolan och packa lite till Polen -resa och fixade mat. Sedan tog jag bussen till stan. Bytte buss här och åkte till Sture. Där träffade jag Babbi. Vi gick ner til KRIS där Babak stod och vinkade.
Väntade ca en halvtimme på Senad och Bekim. Tillslut kom de!
Vi förberedde oss inför plåtningen till Senads och Bekims skiva. Lekte lite med kameran och lyssnade på deras musik. Naajs!
Efter halv sju kom Elina och Alma. Vi började plåta men det var alldeles för dåligt ljus så vi ska förhoppningsvis göra om det igen men kanske ute istället eller hyra bättre studio. (:
Efter det så drog jag och Babbi. Det var väl lite efter sju tror jag.
Jag og bussen hem till pappa och åt där. Sedan mötte jag Sofie på bussen till stan. Vi bytte buss där oc åkte sedan hem till min mamma. Fixade lite inför resan och la in bilderna från plåtningen på datorn. Sedan tog vi bussen till stan igen. Då var klockan kanske tio. Gick hem till Kasse där Kalle och Enzo var. Snackade och spelade lite. Sedan drog vi ut.
Nu har jag packat lite till och fixar bilderna. Ska sova snart.
Har ju en flygresa framför mig som jag måste vara utvilad till.


ROCK SHOWEN


PLÅTNING


Ha det bra!
KRAM/ Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: janina

sjukt söt. :)

2009-05-18 @ 10:43:54
URL: http://realiiity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0