Nytt inom telefonnummer?

Hej hej!
Nu har vi äntligen fått ett hem telefonnummer hos min mamma. Tar ju alltid lite tid när man flyttar men nu är det fixat!
Men nu när jag skulle spara mitt nummer så upptäckte jag att nummert är en siffra längre en vanligt! ;o
Jag menar, oftast är det t.ex 035-XXXXX eller 035-XXXXXX men nu är det ännu en siffra längre!
Kanske bara här i Halmstad?
Någon mera H-stadbo som har ett sådant långt nummer? Något nytt de fixat tydligen. Kanske eftersom det var slut med långa nummer eller?
Men men, nog om det!
Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik ur mig Ipodhögtalare och är ensam hemma en stund.
Har varit med Sofie en stund på stan, men det var ju alldelles för varmt! Hoppas på att jag får råd att köpa ett par Converse nu när pengarna går åt när jag ska köpa en nu systemkamera.  (x

Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på ikväll. Förhoppningsvis så ska jag träffa Sofie igen. Känner att jag måste uppdatera min blogg oftare! Jag lovar att jag ska bättra mig.

Sitter och lyssnar på en sjukt bra låt nu.



KRAM/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0