Club Experience Summer Party@ Halmstad 17/7

Club Experience Summer Party@ Halmstad Galejan (Folkparken) fredag den 17 juli.

Insläppet börjar 22.00 och festen fortsätter till 03.00( 700 personer ska in så kom i tid )
Ålder : 16+ ( 93 + ), Dj farre som är skånes bästa dj lär stå för kvällens musik samt live bandet Kedjan kommer med att uppträda en kort stund.
Vi lär även lotta ut en del mobiltelefoner samt MP3's. Spelare under kvällens gång.
Vi lär även ha våra ordnignsvakter samt värder som tar hand festen samt våra fotofrafer som tar hundratals mingelbilder på er. Kommer att bli årets sommarfest i HALMSTAD!
För biljetter eller bokningar kontakta mig på [email protected] eller 0703708862 även min blogg paparazzibecka.blogg.se (Biljettpris : 100kr förköp som gäller! ) MVH Paparazzibecka


Kommentarer
Postat av: Anonym

de är lite tragiskt

att saga å sallie å dem gör bort dig i sin blogg där alla i hela världen kan se..

vilka vänner du har rebecka .herregud

du ser ju bara videoklippen och allt

2009-06-21 @ 18:29:31
Postat av: sally

haha shiet va alla ska ta de så jävla seriöst men bryr mej inte föfan vi har fan kul och ni kan gärna tycka vi e omogna men d skiter jag i jag har fett kul :) !

2009-06-22 @ 23:01:34

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0