Härliga göteborgare!!

I lördags träffade jag två göteborgare som var på samma lokalfest som jag.
Vi bytte nummer och träffades med några andraa dagen efter.
Nu har vi umgåtts två kvällar i rad och fan vad jag kommer sakna er!
De tog tåget tillbaka till Göteborg idag. ''/ Jobbigt jobbigt me vi ses snart igen! Dessa kvällar med er har det varit massa skratt och suk humor. Ni är glada, söta, roliga och helt galna killar som jag aldrig kommer glömma.
Nu har jag bestämt att jag ska upptill Göteborg och träffa de i augusti (förhoppningsvis) med Amanda som varit med på några kvällar.
Massa shopping och galna grejer ser jag fram emot.
Krille och Wille, ni är underbara säger jag bara. Visste inte att det fanns sådanna härliga kllar som ni.
Tummen upp för göteborgare! (y)


Filmkväll (Wille och Krille)


Middag på La cocaracha (Amanda och Oskar)


Krille äter (x


SmsWille (x


Paparazzibecka trycker i sig Cheez Ballz medan hon smsar med Cheezballz-Samme


Wille, Oskar och Krille hos mig (:


Krille coh jag när jag försöker ta bort ala bilder han har på mig (x
Fan vad jag saknar er redan...  ''/

Nu ska jag upp och kolla MJs begravning med Sofie.
KRAM/ Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: Jan Polly

roligaste snubbarna :D

2009-07-08 @ 03:42:08
URL: http://soetpolly.devote.se/
Postat av: Paparazzibecka

Svar: Ja så sant så! Helt underbara (:

2009-07-08 @ 04:29:21
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0