180709


Hallo bloggen och alla läsare!
Nu sitter jag och passar min jobbiga bror. Inte världens roligaste när man är bakis. Men men, det var värt kvällen i alla fall. Jag fotograferade, stod vakt och fixade en hel del där och sålde biljetter.
Massa festande och annat kul. En helt galen kväll och mycket lyckad.

Det började med att jag och Daniella åkte hem till Babbi och fixade oss. Sedan tog vi bussen till folkparken där vi började förfesta med några andra. Sedan kom allt olk och ställde sig i två köar vid 21.00 då fixade jag lite iordning och sedan stod jag vakt. Inte så lätt när man har svårt att stå på sina egna ben.   (x
Men men, nu ska jag duscha snabbt och sedan sätta på lite mascara och träffa Daniella.
Har legat och snackat och camat med Zebbe ett tag.
Vi hörs senare!
KRAM/ Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

lite dålig uppdatering på sistone tycker jag.

men jag gillar din blogg. läser varje dag =)

2009-07-19 @ 17:25:48
Postat av: Anonym

vad har hänt med updateringen? :O

2009-07-21 @ 01:26:54
Postat av: Paparazzibecka

Svar: Förlåt för den dåliga uppdateringen, men n u har det kommit ett nytt inlägg.

Ska bättra mig. (:

2009-07-21 @ 19:58:20
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0