110709

Hello! Jag kom hem från stan nyss. Var där med Daniella och vi åt Thaimat. Förr var det mit favoritställe (Nelly's) men nu har de bytt ägare. Så maten smakar helt anorlunda. Synd att det inte är lika gått, me då får jag äta någon annastans i fortsättnigen. Det finns ivetvis flera andra ställen man kan välja på.
I stan köpte jag en svart bh på H&M som var på rean. Alltså bara 79.90kr.  (y) Gooddie!

Igår kväll tilbringade jag både kvällen och natten med Daniella hos hennes pappa. Vi kollade film och satt vid datorn och lyssnade på musik. Sedan fulade vi oss lite innan vi gick och la oss. När Daniella sommnade först som vanligt så satte jag min och snackade med Sebbe på msn på min mobil. Helt galen men skit go kille är han.
Med den sjukaste humorn med måste jag lägga till.
Han gav mig även en lite busig idé om vad jag skulle göra på Daniella. Hon log ju och snackade i sömnen som vanligt och snarkade så hon förtjänade lite hämd.
Inte nog med att jag fick sparkar i magen och att hon klämmdesönder minna fötter men så jag til en penna och ritade en kuk och strev KUK och PAPARAZZIBECKA över hennes ansikte. (x



Gissa om hon blev förvånad i morse när hon tittade sigi segeln? HAHAH, riktigt roligt var det.
Men hon hade inte min finas målning bara i ansiktet utan hon hade fått avtryck både på händerna och ena armen. HAHA galet galet må jag säga. Famlijen tittade glatt på henne när vi sate oss vid frukosten. (y)


Nu ska jag gå ner och ta några foton till en grej. (hemlis)  (x
KRAM/ Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: Misa

Ursääkta, men lik Kenza? .. var?

2009-07-11 @ 19:13:56
Postat av: kajsa sjunnesson

vart kommer din skinnjacka ifrån?=)

2009-07-12 @ 19:32:07
URL: http://kajsasjunnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0