28 december

Hello!

Jag skriver detta inlägget lite försenat eftersom att jag inte haft
något internet på ca en vecka. Hursom helst.

På dagen var jag med Pau och Sofie, två galna blondiner som man alltid har roligt med.
På kväller gick vi till en kompis 16års fest. Ibörjan var det inte alls mycket folk men sedan kom det lite mera.

Värmde oss på Sibylla

Pau, Sofie och jag -färdigfixade och redo för party!
Sofie och Pau ville inte dansa så jag gick till några andra kompisar som jag träffade där.
Siri, Sara, Mia och Evelina var de galnaste på dansgolvet.    ;)
Jag träffade även Sasha, Datte, Emilie, Sarah, Ellen, Sally, Samira, Hila, Angelica, Amy, Hannah, Miriam, Sandra, Kattja m.m.
När jag skulle åka hem lite efter tolv tiden träffade jag Sam S som jobbade vid entrén.
- Ska du gå nu? frågade han.
- Yees, hejdå! svarade jag. Då sträkte han fram stämpelfärgen och tryckte upp den på kinden på mig -.-

När jag kom hem fick jag stå säkert en 10min och skrubba bort färgen.
Sedan gick jag och la mig (x

/ paparazzibecka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0