Back to the Blogg!

Hallo alla glada!
Nu är jag tillbaka!

Det var varit en massa nu i början av året... Men som sakt, nu är jag tillbaka.  (:
Jag har funderat en hel del över vad jag ska skriva på min blogg. Kom fram till att den inte blir om min vardag. Eller okej.. Ibland kankse det blir lite.. MEn jag har ju även Bilddagboken.se och där skriver jag och infogar min vardag. Så jag tror nog att jag mest kommer skriva om mode, lite skvaller m.m. Kommentera gärna om ni har några tips om vad jag kan förmedla här!



Have a nice day every body!!
/ PAPARAZZIBECKA

Kommentarer
Postat av: sandra hansen

riktigt fina ögon har du.

Vilken kamera fotar du med ? :)

2009-03-04 @ 18:03:08
URL: http://ssandi.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Men hjälp vad du är vacker! :O Sjukt fina ögon!

2009-04-06 @ 19:14:32
URL: http://brothersonahotelbed.blogg.se/
Postat av: red90devils

du e snygg!



o du har fina ögon!

2009-04-16 @ 00:42:46

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0