F i f t h .


Pic: flickr

Nu sitter jag men min bror på soffan och kollar på tv. Ska snart äta några mackor med lax och sedan gå snabbt igenom en stencil till skolan. Det känns som om jag börjar få ont i huvudet. Får ta och dricka lite vatten med... Ja, som ni ser så har jag inget intressant att skriva idag. Försökte få en snyggare meny men det gick... ja ni ser ju hur förjävligt det blev. Hoppas på att någon kan hjälpa min så snabbt som möjligt innan jag ger upp.

I morgon är det äntligen fredag och då får man hoppas på att det händer något roligt. En mycket kort skoldag också. Då ska jag försöka blogga bättre. Nej, nu ska jag äta och dricka lite.

/R <3

Kommentarer
Postat av: nellie

sv rebecca:

jaa vet alltid kul att höra!

hur hittade d min blogg föresten? :)

2009-12-03 @ 23:13:40
URL: http://nelliesss.blogg.se/
Postat av: jessica

Hej din dropdown funkar ju som den ska? om det var den du undrade över..

2009-12-04 @ 07:44:10
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0