Sova?

Nu är jag hemma... Har varit i stan på dagen med Daniella och Ida.
Där köpte jag lite saker til skolan som jag kommer visa i morgon. Sedan drog jag hem och åt.
På kvällen cyklade jag till Tim och satt och drack med några vänner. Mysig och mycket skratt. Jag fick väldigt ont i kinderna vid flera tillfällen. Kevin, en av de två roligaste killarna jag känner.

Bilder från kvällen hos Tim kommer också i morgon får vi hoppas. Men nu är jag på inte så jätte bra humör och mina ögon slocknar när som. Så det är dax att sova för mig.
Hoppas på en trevlig dag i morgon. Samt en vild kväll med härligt folk!


Bild tagen idag efter skolan
Kram / Rebecka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0