Godnatt

Efter många sömnlösa nätter i rad så tänkte jag äntligen somna tidigare. Men nej, jag fastnade vid en massa andra bloggar istället. Måste verkligen ta itu med mina sommarvanor och lägga mig betydligt tidigare inför skolan.
Som tur så börjar man inte i morgon/idag eller vad man nu vill kalla det (måndag) som alla från 94or och neråt gör.
Vi nya gymnasieelever börjar på onsdag (den 19de) och de andra 2or och 3orna dagen efter.

Min nya varna får väll bli att lägga sig innan kl 00.00 som kommer vara svårt i början.
Men då är det en bra början att sova nu.
Måste vakna ganska tidigt med eftersom jag ska ha ett samtal med Sturegymnasiets rektor på morgonen.
Ska nämligen försöka byta klass till en annan Mediaklass. Så önska mig lycka till nu!


Godnatt alla!
Kram/ Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, tänkte för at du kommenterade min så måste jag ju bara läsa din :)

Vi börjar då nästa vecka, och jag ä ju 94. ´Dom som börjar i skellefteå börjar dock imorgon ;)

Hoppas de kommer gå bra för dig på skolan nu! :)

puss på dig

2009-08-17 @ 18:12:54

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0