Galen, hon är galen

Sitter hemma nu och sparkar Daniella då och då som hoppar runt och gör omänskliga ljud ifrån sig.
Men men, jag ska snart gå och fixa mig sen ska jag och Daniella till NettoAlle med lite folk.

I dag har jag varit i stan med Daniella och köpt lite småsaker. Sen cyklade vi hem till mig och åt god italiensk glass. Sen blev det in på datorn och planera kvällen med de andra.
Nu ska vi springa upp och jag ska äta lite. Sen fixa mig lite snabbt.
Nej, är inte ett dugg sugen på att blogga mycket nu som ni ser.


Kram/ Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

taack (: din är riktigt härlig ;D

2009-08-23 @ 17:08:47

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0