250809

Idag började jag skolan kl 08.10. Det var för jävligt att vakna så tidigt.
Vi hade bara två lektioner idag och det var Datorkunskap och Mediekunskap.
Min skoldag var slut redan vid 12 tiden och det var verkligen underbart. Cyklade hem med det samma och umgicks men min mamma, mormor, halvmorbror och bror.
Gör det väldigt sällan men eftersom min mormor och halvmorbror kom hit till Sverige i natt så är det ju självklart att man vill umgås lite med de.

För er som undrar: Vadå kom hit till Sverige? Var har de varit? Så är svaret Polen. Jag är halv polsk från min mammas sida och det är just därför de kom hit och hälsade på oss. Har inte träffat de på några månader så det var ju kul.
De kommer inte stanna här så länge, utan bara till på lördag.
Jag tycker att det är lagom eftersom det blir bara för länge när man bor så tätt inpå varandra en längre tid. Vi bor ju bara i en 3a hos mamma och att vara fem pers i en 3a är mycket trångt så det är just därför det blir lagom med knappt en vecka.

Senare på dagen låg jag i sänger och gjorde en för jävlig matteläxa tills i morgon har jag för mig. Men nu är den äntligen klar. Det som återstår är engelska och mediekunskaps läxan. Men det delar jag upp.
Det känns lite konstigt att vi redan har fått så mycket på så kort tid.
Jag menar, jag har ju precis börjat en ny sola med helt nya ämnen. Det har inte gått en vecka än och vi har redan haft ett oförberett prov i matte och 3-4 läxor. Men det gäller ju bara att vara med på lektionerna så får man inte så mycket jobb hemma. Något jag verkligen måste bättra mig på.

Nej, nu ska jag duscha och sen blir det ''Beckas nattmat''. Föresten så vill jag lägga till att min gulliga vän Marielle har bytt från Tv-klassen till min klass. Så det ska bli kul att träffa henne i morgon.
Nu måste jag kika snabbt på schemat inför i morgon och hoppas på att det inte blir något idrott.


Kram/ Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

ÅH tack så mycket, och detsamma! :)

Jag gillar din bakgrundsbild :) Allt bra med dig?

Kramar



2009-08-25 @ 22:24:29
URL: http://camillaloov.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv; Tack desamma :) Självklart ska jag göra det!

kram

2009-08-25 @ 22:26:15
Postat av: bella

Sv: tack så hemskt mycket, vad roligt att höra:) Jaha okej, hur gammal är du då:) ? kram

2009-08-26 @ 10:04:41
URL: http://bellandersson.blogg.se/
Postat av: linnéa

sv. tack så mkt. din är verlkigen super fin :o

2009-08-26 @ 16:23:26
URL: http://linneaoxenwaldt.blogg.se/
Postat av: Marre

Hihi jaaa nu går vi äntligen i samma klass tönt :D <3



åååååh tänkt att jag e med på din blogg, dt ballt (H)

2009-08-26 @ 17:42:45
Postat av: **

jättegrym blogg, keep up the good work, kom gärna och kolla in min blogg, kommentera ocksåD:

2009-08-28 @ 19:26:21
URL: http://twilightsagasmaniacs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0