Något nytt?

Tjaa!

Nu är jag sugen på något nytt. Självklart så ska jag försöka fixa en ny header som jag haft så lite tid att fixa eftersom vi haft en hel del i skolan. B.la. Nationella Prov... Me nu har jag funderat över en anna grej som jag inte vet om det är min grej precis. Men vad skadar det att pröva?

Jo, jag har funderat på att börja göra små videoblogg eller vad man nu kallar det för.
Vad tycker ni? Skulle det vara en lite kul grej?
Jag vet att en hel del redan gör det. Men har varit lite osäker.
Har fått en lite tankeställare. Jag menar, varför inte? Endel kanske tänker. Men guud, jag set helt fuck't up i videoklipp.
Men om jag själv tänker hur det skulle vara om jag själv skulle göra något så tror jag att det kommer bli av!
Jag menar, det är inte så att jag kommer lägga in en massa sådana video men någon gång kan man ju göra det.
Jag har ju inget att dölja, eller hur?
Oavsett om jag är nöjd eller inte med mitt utseende så kan jag ju inte ändra på det hur som helst. Och om ni kanske kommer tycka att jag har en konstig eller störande röst, så lan jag inte ändra på det häller. Lika så med mina rörelser.
Eftersom jag är jag. Jag är Rebecka, och inte vilken Rebecka som helst utan just mig själv.
Visst har vi alla komplexer som vi tänker på ofta, men vi är alla annorlunda och jag accepterar mig för den jag är. 
Men men... Nu får vi bara hoppas och hålla tummarna på att jag får en liten kick och verkligen orkar lägga in ett videoklipp.
Om ni kommenterar detta inlägget så är det självklart att jag kommer få större ´lust för det om ni tycker att det är en bra idé.


Ett foto på mina ögon som jag tog för någon dag sedan.

Ha det bra!
KRAM/ Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: J- ay

JA gör videoinlägg sweeti :)

2009-04-25 @ 01:45:58
URL: http://channis.blogg.se/
Postat av: Erik

Kör på videoblogg! Mkt festligare än o sitta o läsa ^^

2009-04-25 @ 16:01:06
Postat av: Anonym

C'mon giiirl

videoinlägg skulle vi gillat!

riktig snygg på bild förresten, även i verklighet

2009-05-07 @ 18:21:44
Postat av: Tojjy Bui

skitfina ögon :)

2009-05-14 @ 23:10:15
URL: http://missbui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0