090415

Ojojoj... Jag är verkligen dödstrött.
Hade ont i magen idag så det blev ingen skola för min del. Har mest suttit framför min dator och fixat lite med bilder och musik.
Jag vet inte riktigt var jag ska skriva för har som sagt bara legat och vilat.
Om ni själva har några idéer om vad jag kan skriva om så lägg gärna en kommentar.

Nu sitter jag här bakåtlutad mot soffan och lyssnar på Jack Johnsons alla möjliga sköna låtar. Han är ju bara för bra! Ska försöka få i mig en del vatten idag har jag tänkt. Dricker väldigt lite nu för tiden. Jag åt nyss en underbart god italiensk glass. På den hade jag en massa O'boy (pulver) och mycket chokladsås. Smaskens!  :)
Har inga polaner för idag. Funderade på att gå ner till stan och lämna in min mobil på lagning.
Tappade den i golvet, och nu får jag inte igång den... :(  Så jag har en lånemobil för tillfället. Mammas gamla.
Nej nu börjar jag bli en aning hungrig, igen... Det är värst vad jag äter hela tiden men ändå så han jag svårt att gå upp i vikt.

När jag börjar tänka på min framtid så får jag ofta upp tanken om hur jag ska ha råd att betala allt jag äter. Får helt enkelt hitta något bra jobb. Men då får man hoppas att ma har turen med sig. Nej, nu klarar jag det inte längre. MÅSTe äta nu. Får bli lite Taco's!


Bjuder på en glad Beckabild.   ;D

Ha det bra tills vidare alla läsare.
Kram /Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: DANUELLA

finfin bild ! :D

vi får köra ny fotodag snart ;) vid stranden <3

puspuspsuspu

snygging till data föresten ;)

2009-04-15 @ 20:51:00
URL: http://elenvik.blogg.se/
Postat av: haaytus

vackra becka!!<3

2009-04-16 @ 20:53:56

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0