Super Lördag!!

Hejsan alla blogläsare!

Nu har jag äntligen tvättat bort sminket och sitter och pustar ut efter denna sjukt galna kväll. Ni som känner mig kan säkert tänka sig att jag tillbringat kvällen med Daniella eftersom den var galen. Då säger jag YEES, it's true!
Dagen började med:
Vaknade och duschade. Sedan fixade jag mig och cyklade ner till stan där jag träffade Daniella. Vi tog 50bussen när till SannarpsGymnasiet eftersom det var öppet hus. Gick runt och mobbade skolan för att vi tyckte det såg ut som ett fängelse utanpå och laborant inuti (x Vi träffade muppen Marco (dannis kille) på skolan. Han gick och guidade runt oss lite. Träffade lite trevligt folk där. Efter det åkte vi upp till stan igen och gick runt och dampade. Sen Drog Marco till en kompis och så gick jag och Daniella en stund i stan. Hade världens tur för jag hittade en lite julklapp till mamma! Jag säger inte vad det är eftersom att hon kankse läser bloggen. Sen åkte Danni hem och jag cyklade hem.

Fixade lite hemma och hjälpte till att fixa kvällsmat.
Vid sju tiden träffade jag Daniella och Evelina i Söndrum. Vi åkte ner till Max Swanling och var där en stund med Herman Sperman. Men de var sega och tjuriga. Så vi åkte hem till Daniella och hade egen liten minifest! Sjukt kul hade vi, HAHA!!
Träffade lite folk i Söndrum när vi gick ut en stund. Sen kollade vi på video när Daniella var lite , så sööt! Thihi :$

Sen skulle jag ta bussen hem vid halv tolv. Men då visade det sig att bussen inte gick då!!! Så jag fick ta halv ett bussen -.-
Men det gjorde ingenting. Evelina cyklade hem och Marco kom. Ja, Daniella och Marco hade riktigt mycket damp! Det blev även en hel del Catfight ;) Drack lite till när Marco kom, men det var ett stort misstag! För Daniella och Marco blev vilda och våldtog mig i soffan, drog i mina kläder, juckade, skrek, stönade, fottade och skakade mig sjukt mycket!
Så nu mår jag skit illa men det går över snart! (:
Så fnittrig jag har varit under denna galna kväll! ;o När jag skulle ta bussen hem halv ett så blev det en sista Catfight mellan alla på gatan! HAHA, har inte haft så här kul på länge.

På bussen påväg hem träffade jag Lovisa B. Satt och snackade en heldel och kvällen. (:
Sen hoppade jag av vid Brunsåkerskolan och gickhem medans jag pratade i telefon med kåtbockarna Daniella och Marco. (:
Säger bara en sak; tusen tack för ikväll tjejer och killen ;D
ÄLSKAR ER EVELINA, DANIELLA & MARCO, ni är BÄST!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0