Sport -yes or no?

Jaa, då var vi här igen. I skrivandet. Idag har

jag varit en motionsmaskin känns det som.
Dagen började med att jag missade bussen till skolan. Så jag bestämde mig för att gå istället för att vänta på nästa buss. När jag var framme i skolan var min första lektion Idrott. Vår klass hade idrott i Gymnastikens Hus. Vi gjorde alt från styrke träning och strechning till volter. Jag och Daniella har sprungit runt i skolan och letat efter reseptionisten Ingergerd. Tillslut hittade vi henne och hämtade ut bussbiljetter. Vid halv ett tog vi bussen från Hallägraskolan ner till stan och bytte till 50 bussen mot Vallås. Sen gick vi ner till Sannarps Simstadio och simmade 1000 meter! Jag är sjukt stolt över min insats. Efter det pustade jag, Ellen, Ida och Daniella ut efter ett hårt simmpass. Satte oss ner i den mycket varma jacuzzin och vilade en stund. Sen gick vi in i omklädningsrummen och fixade oss.

När vi alla fyra var klara började vi gå mot busshållsplatsen. Där mötte vi Alfred och Kristoffer. Då fick jag och Daniella syn på en buss som gick en annan väg men ändå in till stan så vi drog med oss Ida och Ellen och så sprang vi över landsvägarna och mot bussen. Som tur så lyckades vi stoppa bussen när den försökte köra iväg från oss. När vi äntligen var framme i stan igen så sa vi hejdå till varandra och jag gick hem.
Efter en stund kom Elina hem till mig. Jag lagade mat och åt. Sen satte vi oss nere i mitt rum och kollade på snygga killar på bilddagboken och snackade endel. Elina fick orgasmdamp. (ingen annan som fattar vad det innebär) Nu har hon åkt hem och jag ska snart byta om och fixa mig till sängs.
Imorgon är det fredag och då är det lite ändrade planer på skoldagen. Sköt om er allesammans! P.S Glöm inte att fortsätta läsa mig blogg. See ya / paparazzibecka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0