Sammanfattning

En kort sammanfattning från i söndags:

På morgonen åkte jag till Daniella och Marco. JAg hade gjömt min kamera där över natten, och när jag kollade igenom bilderna så hade de tagit en hel del oseriösa och störda bilder! HAHA Vi bakade Lussekatter och de blev jätte goda. Marco kåtade sig med degen och hade lite gröt-krig med daniella. (x Sen stack muppen hem. då åt vi och sen fulade oss med nylon-strumpbyxor! HAHA, har inte skrattat så här mycket på läänge!
Du är totalt sepe Danni! Men jag älskar dig ändå. Tusen tack för denna otroligt roliga helg M&D<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ännu en julklapp delas ut på bloggen, var gärna med och tävla!

2008-12-10 @ 19:12:22
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0