Onsdag -sista sverigedagen på en vecka!

Hallo Coolingar!

Idag har jag haft den stressigaste skoldagen på länge.
Dagen började med:
 
08.15 Matte
09.20 Genetik-prov
10.00 Julshowen
11.20 Lunch
11.50 So-prov Samhällsekonomi
13.00 Svenska uppsats
13.36 Ta bussen till Sture
14.00 WorkShop ''Media'' Genetik pluggande hela natten igår -.-
15.46 Hemma!

 
Resten av dagen har jag handlat och packat inför resan inatt.
För er som inte vet om det så är det så att jag ska flyga till Marocko med mamma och brushan.    (:
Jag har pluggat heeela veckan, darför känns det extra skönt att sluta skolan en vecka tidigare!
Men nu måste jag fortsätta att plugga och maten är snart färdig. Jag kan inte låva men jag låvar att försöka gå in på internet i Marocko någon gång.  Ikväll ska jag dusha, packa och kolla på Gray's Anatomy (stavning?)
Sheeeat, jag ska vackna klockan 03.00 inatt och köra till Göteborg ''Landvetter''
Flyget avgår kl 07.15 -.- sjuukt trött kommer jag vara. Därför hoppas jag på att kunna sova nånong timme utav de ca fyra flygtimmarna.
Önska oss lycka till med resan och sovandet! HIHIHII!  :$
KOMMER SAKNA ER ALLA SJUKT MYCKET!
LOVE YAA EVERUBODY <33333
 

Ha det super kallt i Sverige!
Pusspuss / Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: J -ay

vet inte :o kanske för att bilden är så.

hon är sötast :)

2008-12-18 @ 23:08:25
URL: http://channis.blogg.se/
Postat av: DANIELLA

svar: ja, han mår bra nu ! :)

hade fått en överdos av medecin.

saknardig !

2008-12-19 @ 09:48:01
URL: http://elenvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0