Måndagssammanfattning

Måndagssammanfattning!
Jag vacknade ganska sent och fixade mig efter det. Vid 15.00 tiden träffade jag Amandra Amderson 94 i stan.
Jag kallar henne 94an för att jag känner två stycken Amanda Andersson (x
Vi gick runt och kollade lite. Träffade några i stan sedan. Efter ett tag cyklade vi hem till mig och pratade skit. Myys myys!  ;D
Vid nio tiden drog vi ner till stan igen och tillbringade kvällen utanför Bond. Sen dåkte Amanda hem, Då var jag med Hayat (KENZA TWIN) och Julia. Träffade en massa härligt folk utanför Bond som köade in. Det var något mini disco där. Men jag orkkade inte gå in där för det var mest  96-94 och några 93 men inte alls många. Man vill ju ha lite fler i sin ålder och äldra folk. Men jag tror jag håller mig till The Corner ''ett gymnasiedisco i Halmstad'' för er som inte visste.   ;) 

Vid tio tiden drog jag hem och kollade på en film på kanal 3. Den handlade om en kille som skulle spränga en skolan med några elever i. Sjukt spännande och bra tycker jag. Jag älskar filmer som handlar om bomber. Mycket spännande enligt mig. Man kan knappt få någon kontakt med mig när jag kollar på bombfilmer. Haha (x

Dagens Köp:

Svart bh från H&M 129:-
3-pack strumpor från H&M 59.90:-
Mascara från Kicks (Max Factor false lash effect) 155:-
********** från H&M ***:-
*** ********** från ********** **:-
Cocoa Cola från Videobutik 7:-

Oförberedd bild på mig och Amanda <3

Svart bh från H&M

3-pack strumpor från H&M
Mascara från Kicks

/ paparazzibecka <3

Kommentarer
Postat av: johanna

tack-:)

2008-12-23 @ 20:06:39
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Postat av: angelica

söta människor :D

2008-12-23 @ 22:17:46
URL: http://anchelican.blogg.se/
Postat av: Johanna

GOOOD JUUUL :):)

2008-12-24 @ 08:18:47
URL: http://jowhanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0