Kändis-fakta

Hejsan!
Hoppas allt är bra med er. Min förkyldning är snart över, wiieee!
Hursom hällst så tänkte jag skriva lite om kändisar både nytt och annat smått och gott.
Nog kan man avundas kändisarna ibland, men när man ser hur mycket paparazzi är efter dem hela tiden drar man snabbt en lättnadens suck och kliver ut i mysbyxorna för att rasta hunden...

För er som är Christina Aguilera-fan vet säkers om dessa
punkterna men för er andra.. här kommer de!

Visste ni att..
Christina är katolik.
Hon döpte sin son Liron då det betydder ''min glädje'' på hebreiska.
Hon donerade de flesta av hennes bröllopspresenter till offren i orkanen  Katarina.
Enligt Forbes Magazine är hon den 19:e rikaste kvinnan i världen.
Hennes idoler är b.la. Mariah Carey, Madonna, Eve 6 och No Doubt.
Christinas video Dirrty är den mest spelade i historien.
Hennes låt I'm Ok är tillägnad hennes pappa som utnyttjade henne som liten.

Har ni märkt att hon ändrat sin personliga stil igen? Ett långt tag hade hon Monroe looken, 
men nu är det en mer futuriktisk look.

Det var allt för mig just nu.
Ha en fortsatt kväll.
/ paparazzibecka <3


Kommentarer
Postat av: Frida[fridaisfine]

Väldigt rolig info om min "idol" ^^



Tack du söta människa!

2008-12-23 @ 22:17:56
URL: http://fridaisfine.blogg.se/
Postat av: angelica

jodå det har jag haft i ca 6-7 månader :D:D <33 du är sötnos btw!

2008-12-23 @ 22:48:06
URL: http://anchelican.blogg.se/
Postat av: lisa

japp :P

2008-12-23 @ 22:52:51
URL: http://jhl.blogg.se/
Postat av: B L O N D I N A

ooooh, x-tina ^^



sv: taaaack :)<3 desamma :)

2008-12-23 @ 23:32:44
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0