I'm back!

Yes, i'm back now!

Har inte hunnit skriva något bloginlägg under helgen men nu är jag tillbaka.
Har vari en helt okej men väldigt seg helg..


Lördag:
På förmiddagen åkte jag till Severens, EM och bloom med familjen för att kolla på en bäddsoffa till mitt rum. (:
Hittade en i sista stunden fast den hade inte kommit in alltså jag hittade den i en katalog.

Vid tolv tiden körde min föräldrar mig till Sturegymnasiet där jag mötte Daniella och Steffi.
Sen gick jag och Danni runt och snackade med både lärare, elever & SYV från Sture. Åt även lite pepparkakor och drack Glögg! ;D

Vid två tiden åkte vi in till stan och kollade lite i affärer. Sen drog vi hem.
Åkte in till stan igen vid fyra tiden och träffade Daniella och Ida.
Vi stack till KOMBI och träffade Marco och några andra. (:
Kul kuul!

Runt nio tiden cyklade jag in till stan och träffade Bella och Hanna.
Vi gick till Nissan och var där ett tag. De hade med sig öl som de skulle dricka där men för det första så smakar öl kiss och är sjukt äckligt och för det andra om jag nu ska dricka så är det ju bara på fester. Så jag tog det lugnt hela kvällen.
Sen ville Bella att jag skulle ringa Wajih så att han skulle komma in till stan så tjatade jag på honom i typ 20min som det var den sista gången jag gjorde. Mitt batteri dog nästan bara för att Wajih var så seg så nästa gång får han ringa själv. Eller Bella (x
Efter ett tag tog jag, Bella, Hanna, Wajih och Jonny hem till Bella i Pålsbo. Gjorde typ ingenting där. Mådde dåligt och orkade inte sitta inne så jag tog bussen in till stan och träffade några där istället. Sen cyklade jag hem igen.


Söndag:
Var hemma och pluggade hela förmiddagen.
Sedan drog jag in till stan vid halv fem. Träffade Evelina så gick vi och drak Glögg och pepparkakor Snackade om helgen och sånt.
Lite senare kom Bella till oss. Gick runt i stan sen skulle Evelina dra till några andra. Jag och Gabriella gick mest runt och hälsade på mina kompisar och snackade och sånt. Därefter så cyklade jag hem.


Men nu är det MÅNDAG!
och det betyder en lång och jobbig skolavecka att försöka se fram emot.
Nej det går verkligen inte..
Veckans planering (änsålänge)

Måndag: Plugga, tv, städa hela huset, laga mat.
Tisdag: Plugga plugga pluuugga inför veckans prov.
Onsdag: SO-USA prov. Plugga -.-
Torsdag: Svenska inlämning och massa plugganden.
Fredag: Spanska-prov, pusta ut efter veckan! ;D

Mer kommer!

xoxo paparazzibecka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0