Duktig Flicka

Hej!
Ännu en deprimerande skoldag .. eller?
Njaa, jag har faktiskt varig duktig i skolan idag! Jag har lyssnat noggrannare på lektionerna, gjort alla läxor tills idag -hade typ 4 st -.- så jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv. Stannade även kvar efter skolan och gjorde ett prov som jag inte kunnat göra för några veckor sen, då jag hade gipsat handen.

När hela min skoldag äntligen var över så skulle jag gå mot bussen. Jag kollade klockan och då visade den 14.07
yeeye.. min buss hade gått för 2 minuter sen. :(
Jag orkade seriöst inte vänta på nästa så då hittade jag en olåst cykel precis bredvid mig som om min gud hade skickat den till mig i samma sekund.
Yes, BINGO! Okej, det var ju inte världens bästa cykel (trasiga växlar, kedjan hoppade fram och tillbaka av sig själv +killcykel) men den funkade för att ta mig hem liiite snabbare än att vänta på nästa buss.
Jag dumpade cykeln i en buske vid mig (våga ta den nu!) och gick upp för backen till mitt hem.
Skulle träffa Bella idag. Men hon hade inte tid sa hon när jag ringde.. diss ''/ så jag satte mig vid datan en stund för att fatta denna bloggen lite mera. Fixade lite i mitt rum, åt, kollade på mina tv-serier, snackade med familjen, åt igen, åt inge och igen!
Japp det var min dag.


Fortsätt läs min blogg!
oxox Paparazzibecka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0