24 december -Julafton

Hallo everybody!
Jaaa, jag vet att det inte är julafton nu. Men jag hade inte tid att skriva något julinlägg igår.
Så här kommer det!


På morgonen var det som vilken dag som helst. Alltså en helt vanlig förmiddag.
Jag satt mest vid datorn och fixade lite med några bilder i redigeringsprogram.
När det började närma sig fem tiden på eftermiddagen så skulle jag och min bror Kristoffer gå en 10mins promenad och leta efter ''Jultomten''. När det gått 10min så gick vi hem igen. Men då hade vi redan missat tomten för att alla klapparna log redan under granen. Men Kristoffer blev inte det minsta besviken utan han rusade fram till julgranen och ropade på mamma och pappa så att de kom. Jag sprang fram med min digitalkamera och fotograferade givetvis. Sedan började julklapps utdelningen.

Jag fick:
Örhängen av Bella
Systemkamera av Pappa
Pandora örhängen av Mamma
8GB minneskort av Pappa
Sheercover puder x2 av Mamma
Sheercover mascara av Mamma
Shercover rengöringsprodukter x2 av Mamma
500kr av Farmor
-sen för jag pengar från släkten i Polen senare (:

Yes, jag är nöjd!    ;)
På kvällen satt vi och kollade på film och åt massa gott med familjen. En helt okej och lyckad julafton enligt mig.
Nu är det bara en sak kvar.. Nyårsafton! Och jag har ingen aning vad jag ska göra då. Vad ska ni gott folk göra?
Ha en fortsatt mysig jul.
God Jul på er alla! ;D


fotograferade lite med min nya systemkamera

så här såg jag ut på Julafton  (:

och här har vi våran julgran (:
Det var allt jag hade för mig idag.
/ paparazzibecka <3


Kommentarer
Postat av: Klara Roos

svar: tack så mycket :) & jag måste säga att ditt hår är riktigt fint! och inte helt fel julklappar du fick heller.

2008-12-26 @ 11:43:58
URL: http://krooz.blogg.se/
Postat av: emmelie

jätte fin bild på dig rebecka :)<3

2008-12-30 @ 15:09:30
URL: http://pontusblondin.blogg.se/
Postat av: hussein

hello how are u and what s up if u remember me i am the guys from agadir

2009-03-31 @ 02:00:16

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0