NIGHT AT ABBOTSFORD CONVENT // CLEANING MORNING.


Ph: a night at the Abbotsford Convent.
 
Onsdag 12:14
 
- Igår var det en dag full av god vegetarisk mat, sol, bad, simning, gym, frukter och jobb.
Idag väntar en mer fullspäckad dag.
Sov över 7h, fixade frukost, packade väskan, städade lite i Martins rum som vi bott i, tjatat på Daniella ang. städning och snart kommer Martin hem från Japan! Ska bli kul och höra allt han vart med om.
 
Därefter flyttar jag in i ett annat rum som snart blir ledigt i huset. Blir lite flyttande ständigt då vi bor i ett hus fullt av travelers.
Ska äta vegetarisk lunch i skuggan idag. Har lovat mig själv att vara så mycket i skuggan jag kan för att vila både hud och kropp. Jag har faktiskt fått oväntat mycket färg på två dagar. Har inte vart så här brun i ansiktet på minst två år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0