nakedforsatantapastime.

Ph: tapas at Naked for Satan.
 
Lördag 19:03
 
- Efter att ha kommit hem runt 05 inatt, bestämde jag mig för att låta mig sova ut ordentligt. Och så sant som sagt gjorde jag det. Dock vaknade jag tillslut av att Daniella hoppade runt och letade efter sin mobil, igen. Haha..
Hade jag fått en dollar för varje gång Daniella tappade bort något så hade jag snart vart rik.
 
Vi åt sen frukost, åkte till sjukhuset för att fixa lite ärenden, luffade runt på gatorna, kollade på asiater som spelade basket i parken medan vi åt på frukter och nötter och bara chillade.
 
Nu har Daniella begett sig till sitt jobb och jag ska snart börja jobba igen. Unnade mig goda vegetariska nachos för bara en liten stund sedan och sitter nu i matkoma på soffan inne på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0