morningsattheabbotsfordconvent.

Ph: mornings at the abbotsfort convent.
 
Onsdag 02:11

- Här sitter jag igen. Fleet Foxes spelas ur högtalarna i baren. Fönsterna är stängda och jag har städat hela baren och plockat in möblerna utifrån gatan själv. Alla hippievänner från Lentil kom på besök i slutet av kvällen. Min jobbarkompis Eric gjorde mest kassan medan jag gjorde resten av baren. Ännu ett arbetspass avslutat.
 
Fyller i timmarna i min kalender, tänker tillbaka på kvällen som gått och börjar smått tänka på min cykeltur hem som är oerhört kort men precis vid mordplatsen där en 21årig kille blev styckad till döds för tre nätter sedan.
Mördaren springer fortfarande löst, men inte stoppar det mig från att åka hem själv på nätterna.
 
Mina hippievänner stökar bakom hörnet av gatan och dricker. De tyckte att jag skulle göra de sällskap efter jobbet men jag känner inte för en enda droppe av något alkoholhaltigt och inte vill jag lägga pengar på det när jag har tillgång till en grym bar.
 
Kanske går förbi och säger hej men just nu känner jag mest för att slänga mig i sängen som jag och Daniella fick tillgång till idag.
Godnatt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0