GETTING READY FOR COCKTAIL TRAINING.

Ph: photos by Medhi.

Onsdag 14:16
 
- Hello world. Igår fick jag en massa besök i baren och vänner som underhöll mig under den tysta kvällen. När jag stängt och stämplat ut landade jag i sängen 30 minuter senare. Har sovit ut och vaknade innan klockan ringde vilket är det bästa som hänt mig på ett tag. Jag kände mig helt utvilad och drog till Lentil för lite frukost med vänner i den varma skuggan.
 
Imon en timme blir det cocktail training för vår nya cocktaillista! Helt okej att få betalt för att smaka på cocktails.
Därefter blir det troligen picknick med Matt, en bekant från Hollywood. Känns som en bra dag.
Avslutar givetvis med jobb i baren inatt. Förhoppningsvis blir det ganska lugnt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0