fridayswithhippies.

 
Fredag 18:18
 
- Back at the gym. Efter drygt 5h sömn drog jag till Lentil för att äta frukost på Lentil med några av personalen på Lentil. Senare kom Daniella och vi gick och kollade på en hippievan som kommer bli vårt hem i runt en månad. Lunch och häng i parken, massage, yoga och massa trams i solen.
 
Killen som gav mig massage tyckgte synd om mig som fuckat upp min rygg so much!
Jag kommer verkligen sakna många hippies jag lärt känna. Men kommer träffa på massa andra under vår road trip. 
M kom förbi senare till parken och vi hängde lite. På väg hem cyklade jag inom ALDI för att köpa lite frukter och yoghurt. 
 
Nog med det, gymmet väntar på att få en dos svett. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0