FIRE DANSING IN THE DARK // SUNNY SUNDAY WITH D.

PH: me, Daniella and Kylor did some fire dancing on night after the Donavon Frankenreiter gig.
 
Söndag 20:51

- Frukost på Lentil med min kära sambo Daniella, någon skum massage från en dude i parken, sola, bada och simma på Fitzroy Pools, bli solbränd, handla mat, äta wraps och alldeles för mycket kyckling. Kommer inte kunna äta det på veckor nu...
 
Duscha, måla naglarna, jämföra brännor med Daniella (jag vann) och dricka kaffe och chai på KENT St med live music. Nu har Daniella lämnat mig för att då och dansa salsa med snygga killar medan jag själv ska ta mig till jobbet om en timme och hänga med snygga killar där istället. Fair enough.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0