citygirlsinthesun.

PH: Us, just chilling in the sun a ordinary monday.
 
Torsdag 19:18
 
- I have a day off tonight!
Igår fick både jag och Daniella goda nyheter. Jag kommer få ha kvar mitt bartenderjobb efter east coast-resan, Daniella fick sitt dansjobb och vi ska börja resa från den 15e april vilket betyder att jag kommer få flera dagar att umgås med min mamma när hon kommer hit. Efter att vi börjat vår gypsy-resa kommer mamma hänga hos sina vänner utanför Melbourne. Känns som alla pusselbitar håller på att läggas på rätt plats, äntligen.
 
Vi har även kollat på vårt kommande hem, en hippievan som vi kommer bo i under en större del av vår resa. Inte nog med det, mannen som vi får åka med har världens underbarast hund, gitarrer, surfingbrädor och är en grym fiskare. Så vi kommer vara rika på fisk under resan, yeeey!
 
Ikväll ska vi fira alla roliga kommande saker genom att dra till rockbaren Cherry Bar, ett av de bästa ställena i stan, som har soul-kväll ikväll. Där ska vi dansa oss svettiga på ACDC Lane, där bandet ACDC kickade igång på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0