Life as a 20 y/o.

A pretty happy girl in Byron Bay with my friend Gooes hat, chilling on the surf beach, The Pass.
 
20år. Då har man plötsligt blivit enormt mycket mer vis och gammal efter tolvslaget.
En skön kväll med goda drinkar i min bar och vännernas, bra sällskap, bra musik, rockat loss på Cherry Bar och dött för lite ögongodis.
Vaknade upp bakfull dagen efter givetvis. Sist jag var det innan denna kväll kan ajg dock inte minnas vilket betyder att jag är duktig och nyttig nog.
 
Nu kommer jag bara dricka när jag måste (jobbrelaterat) and that's it. Min kropp ska överleva vintern i Melbourne är det tänkt men inte blev det mycket bättre dagen efter min födelsedag då två franka couchsurfers sov över här och hostade sönder lägenheten... Merci!
 
1.5 dag kvar och därefter ska jag storstäda lägenheten som en galning. Ser fram emot det oroligt mycket. Inte ska storstädning vara en 20årings höjdpunkt på veckan?
 
Nog med det. Har skaffat mig ett till jobb. Bra lön, bra timmar, bra staff meal och bra jobbarkompisar. Lite sämre location men jag klagar inte.
Inte nog med det. Nya jobberbjudanden ramlar ner i eposten och på mobilen lite då och då utan att jag lyfter en arm. Helt okey det med. Kan hända att jag tar ett till jobb om jag kan kombinera det med mina två nuvarande.
 
Nej, jag är inte klar med skrytandet. Imorgon skriver jag på några papper för en lägenhet som min amerikanska kompis Ben tänker dela med mig. Vuxenpoäng.
Mitt i CBD, mellan mina två jobb och 10min från mitt gym. Soft!
 
Nu ska det sovas då midnatt hunnit komma snabbare än anat.
Imorgon väntar jobb som vanligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0