MEMORIES FROM FRASER // MY DAY-OFF.

PH: Stu's photos from Fraser Island. Amazing days we'll never forget.
 
- Torsdagen var kommen och snart är den slut. Idag var det min enda lediga dag i veckan. Det betydde: ännu en jobbintervju även fast jag redan jobbar ca 40h. Mitt lilla uppdrag är att tjäna mer pengar på kortare tid.
 
Därefter handlade jag mat, hämtade min ncykel till lägenheten, kämpade med vinden, lagade mat, fick besök av min andra halva, Daniella, hade New Girl maraton som är vår lilla torsdagsysselsättning och så fick jag hjälp av henne att färga mitt hår någon nyans mörkare men mer varm chockladbrunt.
Därefter var det gymmet som gällde i lite mer än en timme, power walk och laga kvällsmat.
 
Nu ska jag kolla lite surfvideos, drömma mig bort, få matlagningsinspiration, ta en lång varm dusch och göra en ansiktsmask.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0