INTERIOR INSPIRATION & HEALTHY FOOD DAY.

 
- Sitter och dricker green tea, nynnar till musiken som spelas ut datorn, letar efter inredningstips och kom nyss på mig själv att jag vart väldigt nyttig igår utan att jag tänkt på det.
En stor skål med havregrynsgröt, äpple, banan, kanel och en skvätt skim milk till frukost med två vitamin tabletter. Till lunch var det pork balls med broccoli och italian tomato sause samt ost. Till kvällsmat det samma plus en long mac på rasten, clementin och mocca på kvällskvisten. Efter jobbet blev det en till clementin och that's it!
 
Inga konstigheter. Det ända man behöver är att vara upptagen med att jobba på restaurangen så klarar man sig.
Nu ska jag dricka up mitt te och ta mig till gymmet för ett hårt träningspass.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0