RANDOM TORQUAY.

Ph: stars, spider, breakfast och dogs in Torquay.
 
Onsdag 20:30
 
- Kort om min dag för alla nyfikna där hemma.
Vakna upp 06:10.
Jobba 08-15 på Café Cavallino.
Gymma en timme efter jobbet, dusch, cykla hem och äta kvällsmat på Lentil med hippiekompisar. När jag kom hem tom Tom (en av killarna vi bor med) med mig till Port Melbourne för att visa mig ett Frozen Yoghurt café, vilket jag älskar obeskrivligt mycket. Tog en promenad och nu är vi hemma och ska blåsa upp en queen size madrass som jag och Daniella kommer sova på, kanske. Sen ska vi la bara chilla och kolla på film. JAg orkar inte göra så mycket efter 4h sömn och jobb tidigt på morgonen. Skönt att bara ha ett shift idag iallafall.
 
Imorgon ska jag jobba på min kompis (som blivit min chef) andra café i stan och då börjar jag en halvtimme tidigare, alltså 07:30am, fett jobbigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0