MY ROASTER // JOBS.

PH: Tom, Jarrod and Amelia one party night. // Me one night quite happy about my salary.
 
Måndag 19:00
 
- Förra veckan jobbade jag 39h, det var verkligen perfekt. Jag hade tid att ungås med vänner, ta en drink, jobba på alla tre jobb, vara på stranden och lite träning samt slappa. Denna veckan blir det ungefär lika mycket.
Börjar veckan med tre dagar av dubbel jobb.
 
Måndag: Café Cavallino Lobby 6h. // The Rum Diary Bar 4h.
Tisdag: Café Cavallino Lobby 7h. // The Rum Diary Bar 4-5h.
Onsdag: Huxtaburger 5.5h. // The Rum Diary Bar 4-5h.
Torsdag: Ledig.
Fredag: Café Cavallino Lobby 7h.
Lördag: Huxtaburger 5h. // House Party in our house.
Söndag: Ledig.
 
Emellan dubbelpassen är det ca 5h då jag hinner träna, träffa vänner eller dylikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0